Turite paslaugą, prieinamą per internetą? Ką daryti, kad turėtumėte visapusišką ir kasdien atsinaujinančią statistiką, turinčią esminę įtaką numatytiems tikslams pasiekti? Radau puikų klausimą ir dar geresnį atsakymą ww.quora.com

Klausimas: kaip matuoti klientų patyrimą (UX – User Experience) web sistemoje?

Dažniausiai tai susiveda į sudėtingus ir griozdiškus algoritmus, fokus grupės tyrimus ar dar kokią SEO pagrįstą velniavą. Visi turi darbo, rezultatas neprognozuojamas.

Atsakymas: komanda turi skirti dėmesį šiems KPI (metrikoms)

Klientų patyrimo KPI web sistemoje

  • Laimė (Happiness) – dažniausiai matuojama nuolat vykstančiomis klientų patyrimo apklausomis ir NPS.
  • Įsitraukimas (Engagement) – vartotojo apsilankymų skaičius per savaitę. Pvz.: gmail metrika  „5 iš 7“. Procentas vartotojų, kuris pasinaudoja gmail bent 5 dienas per savaitę. Tai susiję su ilgalaikiu kliento prisirišimu ir kliento praradimo tikimybe.
  • Priėmimas / pasirinkimas (Adoption) – aktyvių vartotojų skaičius per dieną. Arba unikalių aktyvių vartotojų skaičius per savaitę.
  • Išlaikymas (Retention) – yra daug būdų matuoti, pavyzdžiui, procentas vartotojų, kurie prisijungia bent kartą per savaitę. Po savaitės patikrinam kiek jų liko, po mėnesio patikrinam ir t.t.
  • Užduoties užbaigimas (Task success) – koks procentas neužbaigtų tranzakcijų konkrečiai užduočiai. Pavyzdžiui, koks procentas pradėjo užsakymą e-parduotuvėje, bet nenupirko.

Paprasta, bet pačiam dar neteko matyti įmonės, kur taip paprastai būtų daroma.

Nuoroda į dokumentą, pagal kurį paruoštas straipsnis yra čia arba google paieška measuring the user experience on a large scale: user-centered metrics for web applications.