Klientų patyrimo valdymas
• Kliento rekomendavimo indeksas (NPS – Net Promoter Score);
• Kliento patyrimo ir kitos apklausos (Customer Experience);
• Darbuotojų įsitraukimo tyrimai;
• Kliento patyrimo projektų valdymas, naudojant Smartsheet.
• Omni-channel rinkodara
Analitika. Duomenų apjungimas ir analizė
• Klientų apklausų susiejimas su vidinėmis DB;
• MS Power BI analitikos modelio sukūrimas ir įdiegimas;
• Verslo galimybių įvertinimas ir įgyvendinimas pagal IpOp metodiką.
Individuali rinkodara
Pasinaudojant analitika, sukonstruojami individualūs pasiūlymai klientams. Atsižvelgiama į pirkimų istoriją, jų emociją likusią po paskutinio kontakto su įmone, bei tuo, kuo klientas iš tikrųjų domisi.
• Kainodara, lojalumo sistemos;
• Klientų segmentavimas;
• Efektyvių naujienlaiškių sistema.